Archivi giornalieri: 13/06/2015

TrEnInG…

Standard
TrEnInG…

U zadnjih par dana kad god udjem na facebook ili  listam slike nekog casopisa ,cini mi se da su svi u teretani osim mene.Selfie u teretani  i “napacena” zenska tela ,pokazuju se trbusni i guzni misici,pa cak i neko dubljenje na glavi,neki kazu da je to joga i da je postala jako popularna.Da se razumemo,iz mene progovara cista ljubomora i gorcina,jer i ja bi pokazivala trbusnjake ali nemam sta pokazati i dubila bi na praznoj glavi,ali ne znam.Jedina rekreacija za koju ja znam  je shoping kao i mnogih zena.Zato kada se zazelim “treninga” , obujem svoje ADIDAS-ice koje su napravile dosta kolometara po Luganu.

PS:Buduci da nemam :(((pokazati trbusne misice niti utreniranu guzu,a vrat mi se danas za dubljenje na glavi  bas i ne lomi,ja cu Vam pozeleti buona notte o (good morning) grosso bacio e abbraccio my blog “family”41d082f7c47d733d908db3da1b244336