Archivi giornalieri: 04/06/2015

PrIjAtElJsTv0

Immagine
PrIjAtElJsTv0

Kazu da je covek sretan ako je zdrav ,voljen i ima bar jednog pravog prijatelja.U potpunosti se slazem .Kroz zivot prosla sam razne faze prijateljstva.Iz tih odnosa izvukla sam poruku kako se uvek moram povoditi za onim prvim dojmom i energijom koju osetim kod osobe.Danas upravo po tome usmeravam odnose s’ljudima.Nazalost uverila sam se kako su pojedini ljudi u potpunosti izgubili kompas pravih ljudskih vrednosti,svoj stav,misljenje,te sam vrlo cesto svedok neprijatnih susreta laznih prijatelja.To su ljudi koji uz obavezno ljubljenje u obraz,i tepanje ,laskanje draga,maco,sestrice, a, pritom prepuni skrivenih osuda i predrasuda jedni prema drugima,sede ispijajuci kafe gde “lece” svoje komplekse i frustracije,a nove “prijatelje” biraju po principu osobnog interesa.Kad to gledam shvatim, kako je imati iskrenog prijatelja privilegija retkih.Kao sto sam napisala na pocetku , sretan je onaj covek koji ima zdravlje,ljubav i jednog pravog prijatelja  MENE ,hvala ti na dugogodisnjem prijateljstvu i odanosti,hvala ti sto si ti bitna karika u nizu moje srece…

    Buon pomeriggio  blog”family”10e9ca3fd25f2242d589400f321610a4