7 LJuBaVnIh GrEšAkA

Standard
7 LJuBaVnIh GrEšAkA

ZAKLJUCAK BROJ  JEDAN : 

Žene koje nemaju samopouzdanja ne privlače dobre muškarce

 

ZAKLJUCAK BROJ DVA :

 Muškarci žele znati da su zaslužili ljubav žene, a ne da im se bacite pred noge.

 

ZAKLJUCAK BROJ TRI :

Govoriti istinu ili ne ?!

 

Ne otkrivajte previše o sebi. Vaš partner bi trebao da zasluži tu privilegiju

 

PRAVILO BROJ CETIRI :

Da li tolerisati nepostovanje ili ne ?!

 

Bilo je dosta muškaraca koji me nisu poštovali, koji su se izvinili i ja bi ih opet prihvatila. Ne opraštajte nikome ko vas ne poštuje. Takvi zaslužuju crveni karton.Ljubazna osoba može reći nešto nesmotreno, ali vas vređati neće.

 

ZAKLUCAK BROJ PET :

Da li dozvoliti da te tretira kao da si lutka?!

 

Lutka nisam , vec ljudsko bice.Zapamtite da ste vi osoba, koja ima svoje pozitivne i negativne strane. Vaša uloga nije da neko drugi upravlja vašim životom. Nikada nemoj biti igračka muškarcu.GAGICA

 

ZAKLJUCAK BROJ SEST :

Previse sam se nadala !

 

Početna hemija i hormoni koji te lupaju ne mogu se uopšte uporediti sa dobrobiti dugoročne veze. 

 

ZAKLJUCAK  BROJ SEDAM :

Nisam bila srećna sa onim što sam imala !

 

Trebala sam uživati u svom životu, bez obzira da li u njemu postoji muškarac ili ne. Trebala sam se okrenuti sebi.LUTKA

BUONGIORNO MONDO …GOOD DAY …VELIKI ZAGRLJAJ VAM SALJEM IZ SWITZERLAND

VOLITE SE ❤

 

»

Rispondi

