RaSpUsTEnIcA

Standard
RaSpUsTEnIcA

Kad sam se razvela, upala sam u status “samohrane majke”. Kako to glupo zvuci, kao – hrani se sama. Ima i gora varijanta – raspustenica. (raspustena, radi sta hoce). Ponizavajuce.
Ima i muskaraca koji zive sami sa decom, ali se za njih uglavnom kaze samohrani roditelj. Samohrana majka je zena koja nema muza a ima dete, ili decu. Vrlo cesto izaziva sazaljenje kod drugih, “sta ce jadna, sama”. Prvo, sa decom nikada niko nije sam, a drugo, zasto “jadna”? Kada je zena “sama”, znaci da nije udata. To kod vecine muskaraca i dan danas moze da znaci – potencijalno laka zena. A ona, samo ponovo moze da bira.
Kad sam se razvela pa ozalila, davala 40 dana, pa godinu, pa tri – i kad sam tu muku ispratila, sretnem tako neke stare poznanike, bivse drugove…kazem da sam se razvela, a oni ce – “Pa kad cemo u neko zezanje?”.

Jedna moja rodjaka je citavog zivota bila sama, a udata. Dvoje dece, muz stalno na putu. Kad dodje, donese i podeli poklone i tu se njegovo ucesce u zajednickom zivotu zavrsava. Ona je sama donosila sve odluke, jer drugacije nije ni moglo. “Na svu srecu, deca ispala normalna”. On joj je bio kao trece dete koje se nije razvijalo uopste. O njemu je morala da brine najvise. Da, kad dodje kuci, sve bude onako kako on voli, da je omiljeno jelo na stolu, da je mir da moze da se odmori (od leta avionom), da se deca prema njemu izuzetno lepo ponasaju, da do sledeceg putovanja sve bude oprano, ispeglano, spakovano, da…

Pre par godina, bio neki zanimljiv turisticki aranzman sa izlozbom i sopingom u inostranstvu. Dogovarale se nas pet-sest, da idemo, da se ta tri dana provedemo, da se opustimo. Ceo plan bio na stolu – raspored po sobama, soping, sta kojoj treba, gde cemo uvece, sta cemo sve da radimo… Plan napravljen dva meseca ranije. Kad, jedna mora da “obradjuje muza da je pusti” bar mesec dana, druga mora da organizuje cuvanje dece, trecoj svekrva polomila kuk pa da vidi ko ce nju da pazi…Na kraju smo otisle nas dve samohrane majke. Kazu ove ostale: “Lako je vama, vi ste same, ne morate nikom da polazete racune”. I mi imamo decu, i mi organizujemo cuvanje, i mi imamo jos nekog o kome brinemo, pa smo uspele da sve sredimo. Jednoj je muz rekao “a, idu i ove dve bez obaveza, raspustenice, pa cete tamo da divljate”. Primitivac.
Kad se zena ne uda do neke tridesetpete godine zivota, kaze se za nju “svima trazi dlaku u jajetu, njoj niko nije dobar, baksuz je ne moze ni sa kim, ona hoce sve po svom…” Kad se uda, pa je njegova familija voli, onda kazu ,“fina je, mirna, hoce da slusa”.
Kad se muskarac ne ozeni, onda “neka ga nek se naprovodi, posle ce da se zarobi, nek se istutnji…”
Svako ima svoj pogled.

“Ne može muškarac varati ženu onoliko koliko se žena može praviti da mu je verna”

 
– Frank Sinatra

BIG KISS MY BLOG FAMILY….

»

Rispondi

