KuDa IdE oVaJ sVeT –

Standard
KuDa IdE oVaJ sVeT –

Pre mnogo godina su osnovci u skoli kod moje cerke pisali pismeni iz srpskog o nekom tamo kvazi “pevacu” i svi su dobili petice, a mojoj cerki  su se smejali sto je pisala o likovima iz neke knjige. Kada sam to prokomentarisala na roditeljskom svi roditelji su prestali da pricaju sa mnom, da mi se javljaju, a uciteljica mi je rekla da samo meni nesto stalno smeta i da sam nezgodna. Stvari koje su mi smetale: agresivna deca, alkohol od 5 razreda, sminka, nocni izlasci po splavovima do ranih jutarnjih sati, unistavanje skolske imovine, donosenje nozeva u skolu, psovanje, i jos mnogo toga sto sam se trudila da zaboravim. Cerka mi je rekla da se stidi mene i da sam najgori roditelj.Nekoliko godina kasnije stvari  se nisu znatno promenile.Era starleta .Ne brinite,rece mi usput jedna majka. Jednog dana ce Vam biti veoma zahvalna cerka . Znate kako se kaze. Niste uradili posao kako treba ako Vas Vase dete nije mrzelo makar jednom u zivotu.Sve je to ona shvatila ali sam ja ostala krivac za taj period nemajuci podrsku od razrednog staresine. Roditeljima je potrebna pomoc svih ljudi u skoli a ako ne rade svoj posao naravno da cu ja biti jedini krivac.U moralnom smislu ona je prihvatljiviji model ponašanja za našu decu od silikonskih diva i starleta. Ono što je na svakom od nas, ako već nemamo neki širi uticaj na društvo uopšte, da našoj deci prezentujemo da postoji i neki drugi, bolji svet i da njihovi idoli mogu biti i ličnosti koje propagiraju pozitivne stvari i drugačije životne vrednosti. Kuda ide ovaj svet???

»

  1. Fare il genitore è il mestiere più difficile. Ed è diventato estremamente problematico a causa del mondo in cui viviamo, come dici giustamente tu, che diffonde modelli di vita che talvolta possono essere perfino pericolosi.
    TRADUZIONE GOOGLE: Roditeljstvo je najteži posao . I to je postalo vrlo teško , jer je svet u kojem živimo , kao što s pravom reći , da se širi obrasce života koji ponekad može biti i opasno .
    Ciao! Piero

    Liked by 1 persona

Rispondi

