FRIDE KAHLO…

Standard
FRIDE KAHLO…

Jos kao dete fascinirale su me jake zene.Kako volim puno citati i istrazivati,procitala sam odprilike pre desetak godina biografiju Fride Kahlo.Zena fascinantne zivotne energije koja je svoju najdublju intimu prenosila na platno.Ostavila je na mene dubok utisak.Puno turbolentnih dogadjaja u mom zivotu ,puno suza boli,uvek je bila “prisutna”zena ciju sam snagu upijala kroz svaki novi list knjige.Kada se jedna vrata srece zatvore,druga se otvore,ali ponekad toliko dugo gledamo u zatvorena vrata da ne vidimo ona koja su se otvorila za nas.Znam ,znam puno je jednostavnije ziveti gledajuci u zatvorena vrata,nadati se boljem ,graditi iluzije i smisljati opravdanja za sebe i druge.Prosla sam fazu buljenja u zatvorena vrata,svako od nas  to mora proci…Onog momenta kada sam pocela gledati znakove sa strane,a ponajvise slusati svoje srce i voleti sebe ,zivot me sve vise udaljavao od zatvorenih vrata.Shvatila sam da topla rec, hrabro srce otvaraju sva vrata,cak i bez kucanja…Kroz godine postala sam svesna da niko nezna toliko loseg o meni kao ja sama i uprkos tome ne misli tako dobro o meni kao ja sama.Prepustila sam se zivotu i sudbini…Ona i onako “mesa karte ”  , a meni samo preostaje da uz osmeh ,igram najpostenije i najbolje sto znam.

MISAO DANA : Kada sam zaista pocela voleti sebe,prestala sam zudeti  za nekim drugacijim zivotom i mogla sam videti da je sve sto me je okruzivalo ustvari bio poziv da rastem i da se razvijam.Danas to zovem ZRELOST… 

LAKU NOC MY BLOG ” FAMILY “….

»

Rispondi

