FrEe TiMe …

Immagine

Kako godine prolaze,kada mi je tesko,kopam po mojoj proslosti i izvucem  trenutak ,delic iste.

Cesto budem iznenadjena kako obicno jednostavni delici moje proslosti  budu moji najsrecniji trenuci dana.

Za sve moje ambicije , sva moja trazenja vazno je da su moji trenuci uglavnom jednostavni,uobicajeni,mozda i neznacajni.

U stvari , moj najsrecniji trenutak dana je uglavnom samo pogled na nesto,neocekivana navala emocija,malo sunca na mom licu , prijatan susret sa meni dragom osobom,hladna casa vode u bas pravi trenutak.Zadovoljstvo.

Priznanje… neke sitne ,lepe stvari.

Godine prolaze…  petak pokvari sve…subota…nedelja…ah ta nedelja…

Ponedeljak,utorak,sreda,cetvrtak i moji delici proslosti….

               Uzivajte u suncanom danu i pregrst divnih momenata pa cak bili i “sami” bez gubljenja vremena u neke ne tako bitne stvari…. zivot je kratak.

                                   Good day “family”

Una risposta »

Rispondi

